Klacht: post komt te laat door speciale zegel

op 25 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post voor speciale gelegenheden moet juist op tijd komen.
Echter de daarvoor speciaal uitgegeven zegels moeten eerst op echtheid gecontroleerd worden”frankering Gecontroleerd” Hierdoor komt de post aanzienlijk te laat binnen

Gewenste Oplossing:

Als de post de eigen zegels als geldig herkent en de post dus op tijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 april 2017 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Wijga,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om hierdoor een zending later te ontvangen.

Ik kan niet achterhalen wat de reden is geweest dat deze zending extra is gecontroleerd, dit kan ook met het gewicht te maken hebben gehad. We kunnen steekproefsgewijs controles uitvoeren. Wanneer het poststuk onvoldoende gefrankeerd is dan zal er een portokaart naar de afzender worden gezonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 30 april 2017 om 17:06 geantwoord

Er wordt niet ingegaan op het probleem dat duidelijk de zegel niet herkent is. Het betrof hier een gewone ansichtkaart met een duidelijke adressering. Er wordt door postnl omheen gedraaid alsof er andere redenen zouden kunnnen zijn(onvoldoende gefrankeerd: afmetingen niet correct e.d.) Er wordt niet erkent dat de zegel een probleem was.

Alle klachten die gemeld zijn door ewi