Klacht: Post komt niet op bestemming

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Ros, Uit uw bericht begrijp ik dat diverse poststukken niet op uw adres aan lijken te komen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, zodoende wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Zou u aan kunnen geven om wat voor poststukken het precies gaat en wie de afzenders zijn? Wanneer had u de betreffende poststukken verwacht? Ter controle hoor ik ook graag van u of de poststukken door ons bezorgd hadden moeten worden, of dat het ook mogelijk is dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Sykes

4 maanden geleden - De betreffende post gaat om medio april mei juni juli van de SNS bank Betreffende post van de Aegon juni juli.. Mvgr

Heeft op 26 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Geachte heer Ros,

SNS Reaal laat een deel van de bankafschriften door PostNL, en een deel door Sandd bezorgen. PostNL heeft geen inzage per klant in deze verzendgegevens, daarom is op verzoek van SNS Reaal de afspraak gemaakt om klanten naar hen door te verwijzen. Als u contact opneemt met SNS Reaal, zullen zij voor u nakijken wanneer u het bankafschrift zou hadden moeten ontvangen en wie de bezorger was van uw afschrift. Mocht uw bankafschrift door ons zijn bezorgd, dan zal SNS Reaal de klacht doorzetten naar PostNL om deze onderling op te lossen.

Wel maak ik voor u klacht aan voor het feit dat u twee poststukken van de Aegon niet heeft ontvangen. Aan de hand van de postcode gaan we uiterlijk 8 juli onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sykes