Klacht: Post komt niet aan

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig komt mijn post niet aan.of word bij de verkeerde in de bus gedaan.hierdoor loop ik vaak belangrijke post mis .heel erg vervelend0

Gewenste Oplossing:

Als al mijn post die mij mij thuis hoort ook daadwerkelijk bij mij word afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer van de Staak, Uit uw bericht begrijp ik dat regelmatig post niet aankomt of dat deze bij de verkeerde in de bus wordt gedaan. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag een klacht voor u registreren, hier heb ik echter nog aanvullende informatie voor nodig. Graag hoor ik van u nog het volgende: Over de post die niet is aangekomen: - Van welke afzender is deze post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? (Te herkennen aan de grijs/zwart/oranje regel rechtsonder het poststuk of eventueel na te vragen bij de afzender) - Op welke datum had u deze post verwacht? Over de post welke in de verkeerde bus is gedaan: - Van welke afzender is deze post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? (Te herkennen aan de grijs/zwart/oranje regel rechtsonder het poststuk of eventueel na te vragen bij de afzender) - Op welke datum is deze post verkeerd bezorgd? - Bij welk huisnummer is deze post bezorgd? - Stond het adres juist op de post vermeld? Deze aanvullende informatie is nodig om zeker te zijn dat een eventuele melding op de juiste ma nier wordt uitgezet. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer van de Staak, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Staak,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.
Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Stootje73