Mijn Klacht:
Uitnodigingen voor een feest die in het weekend van 2 en 3 maart zijn verzonden komen pas op 14 maart aan!!! Het waren 11 antwoordkaarten, die al een postzegel hadden en een duidelijk getypt adres hadden. Wij hadden dus al een postzegel geplakt. Wij zijn mensen gaan bellen omdat zij voor 10 maart de antwoordkaart moesten insturen. Toen bleek dat die kaarten dus al op 2 en 3 maart waren verzonden. Deze kwamen dus pas op 14 maart binnen. Met een getypte herstelcode. Aangezien ik zelf postbezorger ben, ben ik naar de voorbereiding gegaan in Zoetermeer waar ik werk en waar de post moest binnenkomen. De kaarten waren dus niet bij de voorbereiding ook de postbezorger kan hier niets aan doen. Maar wij willen als familie weten waar die elf kaarten al die tijd zijn gebleven. Wij als familie hebben extra kosten moeten maken door te bellen. Terwijl wij alles van postzegels hadden voorzien.
Gewenste Oplossing:
Duidelijk antwoord waar die kaarten al die tijd zijn gebleven. En wij hebben extra kosten gemaakt door mensen te bellen.
