Klacht: post komt 14 dagen te laat

plantenbeurs op 11 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uitnodigingen voor een feest die in het weekend van 2 en 3 maart zijn verzonden komen pas op 14 maart aan!!! Het waren 11 antwoordkaarten, die al een postzegel hadden en een duidelijk getypt adres hadden. Wij hadden dus al een postzegel geplakt. Wij zijn mensen gaan bellen omdat zij voor 10 maart de antwoordkaart moesten insturen. Toen bleek dat die kaarten dus al op 2 en 3 maart waren verzonden. Deze kwamen dus pas op 14 maart binnen. Met een getypte herstelcode. Aangezien ik zelf postbezorger ben, ben ik naar de voorbereiding gegaan in Zoetermeer waar ik werk en waar de post moest binnenkomen. De kaarten waren dus niet bij de voorbereiding ook de postbezorger kan hier niets aan doen. Maar wij willen als familie weten waar die elf kaarten al die tijd zijn gebleven. Wij als familie hebben extra kosten moeten maken door te bellen. Terwijl wij alles van postzegels hadden voorzien.

Gewenste Oplossing:

Duidelijk antwoord waar die kaarten al die tijd zijn gebleven. En wij hebben extra kosten gemaakt door mensen te bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 april 2018 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoogweg,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw poststukken te laat zijn bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik begrijp dat de door u verstuurde poststukken 10 dagen later dan verwacht zijn bezorgd. Dit vind ik zeer spijtig en bied hierbij mijn excuses aan voor het gedane ongemak.

U geeft aan dat deze zijn bezorgd met een retour sticker. Door een fout tijdens de postverwerking is uw post gesorteerd voor een andere straat of wijk. Deze fout is ontdekt, daarom heeft het poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet eerst op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

plantenbeurs

Heeft op 12 april 2018 om 11:22 geantwoord

LS
Het ging maar om één retoursticker. De ander tien poststukken had een codeerregel!!! Wij hebben extra kosten moeten maken door te bellen. Terwijl wij 140 !!! postzegels hadden gekocht. Een voor de verzending en nog een postzegel geplakt op de antwoordkaarten. En dan moeten wij nog bellen omdat wij dachten dat de mensen niet hadden gereageerd. Ons is nog steeds niet duidelijk waar die kaarten al die 10 dagen zijn gebleven? met vriendelijke groet
Lenie Hoogweg

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Er is geen oplossing gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door