Klacht: post is zoek

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een envelop gepost , met het correcte adres (gecheck tijdens chat) en met mijn eigen adres op de achterzijde . nu is deze brief ( met drie kleine onderdelen erin voor een retourzending ) reeds van half juli onderweg en is nog steeds niet toegekomen of terug bij verzender toegekomen ? Na chatgesprek blijft bij mij het gevoel hangen dat men alleen wil dat men alles met track and trace moet versturen ( dus dure oplossing ) maar voor een gewone envelop geeft men enkel het antwoord , wij kunnen jammer genoeg niets voor jullie doen, Mijn vraag is dan waar al de post blijft die zogezegd niet toekomt ? en waarom komt de brief niet retour naar verzender ?

ik zou blij zijn indien ik zou weten wat er met post gebeurt die zoek raakt .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Saenen, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig te vernemen dat uw verzonden poststuk niet is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw brief heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip. Wat ik wel voor u kan betekenen is een registratie van de vermissing maken zodat het verzendtraject langslopen kan worden - om dit te kunnen doen ontvang ik graag het adres van de ontvanger, en de locatie waarvandaan het poststuk is verstuurd (www.postnl.nllocatiewijzer). In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 08:28 geantwoord

Geachte heer Saenen,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 13:20 geantwoord

Ik heb tweemaal een antwoord proberen te verzenden naar post.nl maar ze sturen me dan op de website telkens door naar een file waar ik enkel kan aanklikken maar niet terug te sturen mail daarom heb ik dit ook nog eens naar jullie verzonden. Is ook weeral een manier van klantenservice , het zo moeilijk of zelfs onmogelijk maken om klacht in te dienen. Zoek maar eens een klachtenmailadres ?????

Alle klachten die gemeld zijn door daniel saenen