Klacht: Post is niet bezorgd(2boeken)

Dalissio op 22 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juli 2020 om 16.uur heb ik mijn gefrankeerde boeken op de brievenbus gedaan in Noordwijkerhout Haverstraat 34/36 ik had bij de winkel aan de overkant nog mijn pakketje laten wegen en heb er voldoende postzegels op gedaan!
Ik heb het gestuurd naar VEG Kruispunt in Nieuwe kerk ad Ijssel het is vandaag 15 juli en mijn boeken zijn daar nog niet binnen!

Zou u zo vriendelijk willen zijn dit na te checken!
Ik hoop zsm een gunstig anwoord van u tegemoet zien,

verblijf ik met vriendelijk groet,
D.Ferdinandus

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar deze zending is. Helaas kan ik normale post niet volgen, waardoor ik dit niet voor u kan achterhalen. Wel zet ik er graag een melding voor uit, zodat hier intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - het exacte adres waar u de zending naartoe heeft gestuurd Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juli 2020 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dalissio