Klacht: post in de postbus wordt niet op tijd geleverd

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben vanaf 1999 een postbus tot op heden wordt de post geleverd om 8.00 s, morgends.
maar vorige week op eens wordt het geleverd om 12,30 in de middag.
daar heb je natuurlijk geen postbus voor.
in het contract staat dat de post geleverd wordt voor 8,00 uur in de morgen.
wij zijn een service bedrijf dat de onderdelen in de postbus ontvangt.
en dan direct vroeg in de morgen de klanten afgaat.
wij lopen nu dus een dag achter.
en dat in de tijd dat alles snel moet.

Gewenste Oplossing:

Als de post weer rond 8.00 uur geleverd wordt zoals in het contract van de postbus staat vermeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2016 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacte meneer Oudenes,
Uit uw bericht begrijp ik dat u de post in uw postbus opeens later aangeleverd krijgt, terwijl er 8 uur in het contract staat. Dit is dan natuurlijk niet de bedoeling! Een postbus is echter en zakelijk product, dus ik neem aan dat u dan ook een zakelijk contract heeft. Daarom kunt u het beste contact opnemen met PostNL Zakelijk. Zij hebben inzicht in de contracten. In de rechter kolom kunt u de contact mogelijkheden vinden: http://www.postnl.nl/klantenservice/ . Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door andre oudenes