Klacht: Post hangt uit de brievenbus

op 27 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurt de laatste tijd dat Post die voor ons bestemd is niet in de bus maar er half uithangt,gezien wij achteraf wonen zou het wenselijk zijn om de brieven in de bus te laten verdwijnen voordat het op een andere manier verdwijnt.

Gewenste Oplossing:

Als de brieven volledig in de bus worden gedeponeerd misschien en dat is niet lullig bedoeld zou de bezorger uit de Auto willen stappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Berends, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u het vervelend vindt wanneer uw post half uit de brievenbus uit de brievenbus hangt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren deze poststukken voorzien van een oranje streepjescode en/of PostNL Port Betaald stempel? - Op welke datum is de post op deze manier bezorgd? - Wat is de naam of zijn de namen van de afzender(s)? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Berends, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berends,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Frederik Berends