Klacht: post enveloppe is weer verkreukeld(diploma)

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste postnl.
mijn diploma is zwaar verkreuld in de brievenbus gestopt. Er staat op de enveloppe NIET VOUWEN SVP !!!is de zoveelste keer dat de bezorger dat doet. ik dit juliie dit zeer kwalijk omdat er een flinke vouw zit in mijn verse diploma.
dit is de tweede keer al deze week.

gezien dit een belangrijke diploma is en mijn blijdschap meteen veranderd in woede eis ik dat jullie ervoor zorgen dat het diploma opnieuw wordt verstuurd of ik wil een schade vergoeding.
de postbode hoeft mijn post niet meer beschadigd te bezorgen.
ik verwacht op zeer korte termijn een reactie.

Rabin Doerga

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte heer Doerga,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw diploma verkreukeld heeft ontvangen. Ik begrijp dat u hierover ontevreden bent en bied u dan ook mijn excuses aan.

Volgens mijn informatie heeft u op 29-06-2017 hierover contact gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft uw klacht geregistreerd en ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door rab0311