Klacht: Post die niet bezorgd is

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de verjaardag van mijn tante een kaart verstuurd, maar tot op vandaag niet aangekomen. Zij was 26 juni jarig. Ik heb de kaart denk ik 24/6 op de bus gedaan aan de Molenstraat in Ede. Adres waar de kaart naar toe moest Dr. A.J. Kraaijstraat 9, 4051 AC Ochten.

Gewenste Oplossing:

Als de kaart alsnog bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Sanders,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een door u verzonden verjaardagskaart niet is aangekomen bij uw tante. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet voor u achterhalen wat er precies gebeurd is. Dergelijke poststukken zijn namelijk niet te traceren in het postproces. Uw melding heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging zodat de betrokken medewerkers worden aangesproken en verzocht worden extra aandacht te besteden aan de bezorging op het betreffende adres. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL kunt verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door D Sanders