Klacht: Post die niet bezorgd is

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de verjaardag van mijn tante een kaart verstuurd, maar tot op vandaag niet aangekomen. Zij was 26 juni jarig. Ik heb de kaart denk ik 24/6 op de bus gedaan aan de Molenstraat in Ede. Adres waar de kaart naar toe moest Dr. A.J. Kraaijstraat 9, 4051 AC Ochten.

Als de kaart alsnog bezorgd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 15:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Sanders,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een door u verzonden verjaardagskaart niet is aangekomen bij uw tante. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet voor u achterhalen wat er precies gebeurd is. Dergelijke poststukken zijn namelijk niet te traceren in het postproces. Uw melding heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging zodat de betrokken medewerkers worden aangesproken en verzocht worden extra aandacht te besteden aan de bezorging op het betreffende adres. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL kunt verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door D Sanders