Klacht: Post die niet aankomt

op 03 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb problemen met de gemeente Rotterdam dat ik afspraken niet na kom
maar heb die brieven nooit in mijn brievenbus gehad dit is al maanden zo hoe kan dit

als ik alle post gewoon in mijn brievenbus krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Groenendijk, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u al maanden geen brieven ontvangt van de gemeente Rotterdam. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Zou ik ter controle mogen weten of de afzender aangeeft dat de poststukken met PostNL zijn verzonden? Als dit het geval is, zou ik dan mogen weten vanaf welke datum u precies poststukken mist, om hoeveel poststukken het gaat en of u naast de brieven van de gemeente ook nog andere post mist? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 juni 2016 om 11:09 geantwoord

Geachte heer Groenendijk,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door B.W.Groenendijk