Klacht: Post die ik niet ontvangen

op 14 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo .

Meerdere keren krijg ik mijn post niet bv een tandarts rekening waar ik dus ook al aanmaningen voor heb gehad .post wat verkeerde wordt bezocht en een vrouwtje bij mijn thuis komt brengen omdat het verkeerd wordt bezorgd
Tevens ben ik helaas niet de enige in de straat heb meerdere mensen uit de wijk gesproken en die hebben precies het zelfde
Het adres is je. J.j hamelinkstraat 2033lj te haarlem

Als ik gewoon al mijn post weer netjes ontvang
Hoop dat dit snel wordt opgelost!!
Want ik krijg nu hogere kosten zonder het te weten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hoofd, Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig post niet ontvangt of dat deze verkeerd wordt bezorgd. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: Over de niet bezorgde post: - Van welke afzenders had u post verwacht? - Heeft u bij de afzenders nagevraagd of deze post door PostNL wordt bezorgd? - Op welke datum had u deze post verwacht? Over de verkeerd bezorgde post: - Van welke afzenders is deze post? - Staat er rechtsonder op de envelop een grijs/zwart/oranje regel? - Staat er onder uw adres een extra regel? - Op welke datum werd deze post verkeerd bezorgd? - Bij welke buren op welk adres werd deze post bezorgd? - Stond uw adres correct op deze post? Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hoofd, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:17 geantwoord

Geachte mevrouw Hoofd,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Essie20111