Klacht: post deze week 3 keer geopend

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw de Ruiter, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u het erg vervelend vindt om uw post op deze manier te ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren de betreffende poststukken voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Wat zijn de namen van de afzenders? - Zat er een excuusbrief bij de poststukken? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw De Ruiter, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen hebben we een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij ontvangen graag alsnog de aanvullende informatie. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:31 geantwoord

Geachte mevrouw de Ruiter,