Klacht: Post bij de buren die voor mij bestemd zijn

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De afgelopen weken komt de buurvrouw met mijn post aan het adres nr klopt wel maar de postbode kan het verschil tussen nr.8 en 9 niet lezen
Vorig jaar heb ik ook al een klacht ingediend
Kwam mijn post op de blauwe kampeer 9
Terwijl ik op de swynswei 9 woon
Toen ging het een tijd goed maar nu is het weer in de war
De hele buurt klaagt erovet

Dat de post nu goed rond word gebracht

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Mark, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding maken. Maar hiervoor heb ik nog aanvullende informatie nodig. Kunt u aangeven op welke datum uw post bij de buren terecht is gekomen? En waren deze enveloppen voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht fokje65

1 maand geleden - Hallo De datums weer ik niet meer Maar zat wel een melding op van post NL niet betaald melding op Ik vermoedt ook dat het bij het voorsortering centrum misgaat Maar goed de postbode kan dan toch wel lezen Gr Fokje

Heeft op 03 juli 2017 om 16:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Mark,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Helaas kan ik geen klacht aanmaken zonder de exacte datum. Zonder deze informatie is het niet mogelijk om de juiste medewerker aan te spreken.

Ik wil u vragen om de volgende keer de post te bewaren en de datum te onthouden en het dan direct weer bij ons te melden. Maar ik hoop uiteraard dat het weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door fokje65