Klacht: Post bezorgster bezorgt al een stuk of negen keer verkeerd

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een merk jurkje van le chic besteld en dit is met track en trace code bezorgd,maar niet bij mijn adres.het was een track en trace via brievenbus van 4,95 verzemdkosten,dit is een jurkje van veertig euro!! Ik was toevallig afgelopen vrijdag thuis en ik was jarig.mijn verjaardags kaarten lagen in de bus.en mijn zoontje trok de deur open en ik stond ook in de hal op het moment dat de post net erin was gegooid die vrijdag acht juli toen het pakketje bezorgd schijnt te zijn.stond ze te bellen voor de deur.zegt ze ik heb voor de rest niks hoor en ik doe de deur weer dicht.het is nu al negen keer geweest dat ze dingen verkeerd bezorgd heeft.een paar keer een brief voor de buren.een tv gids voor de buurvrouw.een boek voor iemand met een heel ander huisnummer en een stuk verderop in de straat.vorige week twee merk shirts besteld voor mijn zoontje die heeft ze ipv op ons nummer 196 bij nummer 195 in de bus gestopt.diegene kende ik gelukkig en was zo eerlijk de shirts te komen brengen met ook een waarde van dertig euro en nu een week later 39 euro met dat jurkje.bin en twee weken twee pakketten van 30 en 39 euro verkeerd bezorgd.het is nu al zo vaak gebeurd.bij brieven maakt het me nog niet zoveel uit daar bel je achteraan maar met pakketten ben je gewoon je geld kwijt.ik begrijp niet dat iemand die al een stuk of negen keer post verkeerd bezorgd nog bij jullie werkt.of in elk geval deze functie uitvoert.het lijkt wel of ze een bril nodig heeft omdat ze de cijfers miet meer goed kan lezen.ik ben echt heel erg boos want ik kom eindelijk een jurkje bestellen in de sale voor mijn dochtertje en nu heb ik geen jurkje en mijn geld kwijt door een bezorgster die naar mijn idee niet goed ziet.anders kan je niet zo vaak verkeerd bezorgen,ik heb nu niks door de schuld van haar.ik woon in vegastraat 196 in Amsterdam ik hoor graag hoe we dit kunnen oplossen

dat mijn klacht word opgelost (het liefst mijn geld terug want heb nu geen geld en geen jurkje)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2016 om 15:48 geantwoord

Geachte mevrouw de Crom,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket wel de status heeft dat het is afgeleverd, echter heeft u het niet ontvangen. Mijn excuses voor deze situatie. Ik heb in het systeem gezien dat u inmiddels ook telefonisch contact met ons heeft opgenomen. Deze klacht is daarom al ingediend en de bezorger zal hierop aangesproken worden door zijn/haar teamleider. U krijgt hier alleen geen terugkoppeling op. Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is. Omdat er is gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek jammer genoeg niet mogelijk.
Ik raad u aan de afzender te contacteren. Mijn excuses hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door vegameissie