Klacht: Post bezorger die niet correct te werk gaat

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de een of andere manier kregen mijn buren en ik standaard de pakketten op 1 adres bezorgd. Vandaag het busje zien staan en loop meteen naar de deur. Ik zie hem bij de buren staan en geeft daar 2 dozen af, waaronder ook de mijne. Wat blijkt: als deze bezorger ziet dat beide buren een pakket hebben (wat vaker gebeurt) belt hij aan bij 1 van de 2 en levert alle pakketten daar af. Ik doe de deur open en spreek hem daarop aan. Zijn absoluut niet klant vriendelijke reactie: ja ik heb geen tijd om te wachten tot iedereen eens zn deur open doet. Ik heb meerdere adressen af te werken. Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik hoor graag hoe wij dit kunnen oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als er op een normale manier pakketjes worden aangeboden bij mij. Desnoods de volgende dag weer en niet meteen de buren lastig vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Grinate, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger als er zendingen voor u en uw buren zijn deze altijd bij één adres aflevert. Dit is zeker niet fijn en zeker niet de bedoeling. Zou u mij een track en trace code van een zending willen sturen waarmee dit gebeurd is? Samen met uw huisnummer? Dan maak ik hier een melding voor aan en zal de bezorger hierop worden aangesproken. Daarna zal het niet nogmaals voorkomen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Grinate, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grinate,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Scarlet_felicia