Klacht: Post bezorger

op 08 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb meerdere malen aangegeven dat als ik niet thuis ben de bezorger niet in mijn tuin mag komen om een pakket neer te zetten. Hiermede doet DHLhelemaal niets. Vorige week wederom bezorger in mijn tuin om een pakket neer te zetten terwijl er niemand thuis was, dit keer heb ik alles op camera opgenomen zodat ik op beeld heb welke bezorger het is. Ik ga nu een bord plaatsen met ” verboden toegang voor onbevoegden ” zodat de bezorger weet dat hij op mijn privé terrein niets te zoeken heeft. Zodra de bezorger nogmaals in mijn tuin komt als er niemand thuis is ga ik aangifte doen bij de politie en zal ik de camerabeelden overhandigen.

Als DHL zorgt dat bezorgers doen wat ze moeten doen als er niemand thuis pakket gewoon weer meenemen en terug komen of afgeven bij een afgifte punt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik ga uw verzoek doorzetten naar het depot toe. Het lijkt erop dat de bezorger van vorige week namelijk recentelijk niet eerder op uw adres voor een aflevering is geweest. Ik ga dus doorgeven dat het niet gewenst is om (hoe goed bedoeld waarschijnlijk ook) een gesloten terrein te betreden.
Onze excuses voor het ongemak.
Lea
DHL Parcel Webcare