Klacht: Post bezorger

op 08 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere malen aangegeven dat als ik niet thuis ben de bezorger niet in mijn tuin mag komen om een pakket neer te zetten. Hiermede doet DHLhelemaal niets. Vorige week wederom bezorger in mijn tuin om een pakket neer te zetten terwijl er niemand thuis was, dit keer heb ik alles op camera opgenomen zodat ik op beeld heb welke bezorger het is. Ik ga nu een bord plaatsen met ” verboden toegang voor onbevoegden ” zodat de bezorger weet dat hij op mijn privé terrein niets te zoeken heeft. Zodra de bezorger nogmaals in mijn tuin komt als er niemand thuis is ga ik aangifte doen bij de politie en zal ik de camerabeelden overhandigen.

Gewenste Oplossing:

Als DHL zorgt dat bezorgers doen wat ze moeten doen als er niemand thuis pakket gewoon weer meenemen en terug komen of afgeven bij een afgifte punt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik ga uw verzoek doorzetten naar het depot toe. Het lijkt erop dat de bezorger van vorige week namelijk recentelijk niet eerder op uw adres voor een aflevering is geweest. Ik ga dus doorgeven dat het niet gewenst is om (hoe goed bedoeld waarschijnlijk ook) een gesloten terrein te betreden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bobby1997