Klacht: Post bezorger

op 24 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/ mevrouw

Ik heb een klacht over de genen die de post rond brengt in roosendaal abeltasmanstraat het is al een paar keer dat de bezorger de post van een verkeerde huisnummer in mijn brievenbus stop of hij of zij heeft geen zin er in of is echt zo blind op de post staat een andere huisnummer op dan waar ik woon daar word ik een beetje gek van

Gr angela

Dat ze hun werk gewoon goed doen en goed kijken op de post van de huisnummers

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw van Hees, Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de post van uw buren bij u wordt geleverd. Ik zou hier graag werk van willen maken, maar daarvoor heb ik nog wel een paar vragen. Gaat het om post die door PostNL wordt bezorgd? Staat bijvoorbeeld ons logo er op of een oranje streepjescode? Ik moet dit helaas even voor de zekerheid vragen. Van welke buren ontvangt u post, ik ontvang graag het huisnummer van de buren om wie het gaat. Hoe vaak is dit al gebeurd en wanneer is het precies gebeurd? Hoe duidelijker, hoe beter. Dan kan ik hiervoor een klacht indienen en zal dit met de bezorger worden besproken. Ik hoor het graag van u en hoop u spoedig verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw van Hees, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juni 2016 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw van Hees,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelaku