Klacht: Post bezorgd op ander adres

op 24 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn post wordt steeds bezorgd naar een ander adres. Graag wil ik dat dit opgelost wordt.

Mvg
Dogan

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn post op tijd en goed bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Dogan, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw post op een ander adres is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich hier zorgen om maakt. Graag verneem ik van u op welk adres deze post terecht is gekomen en op welke data dit is voorgevallen? Ook hoor ik graag of er op de poststukken de melding PostNL Port betaald vermeld staat of dat er een oranje streepjescode op de envelop zichtbaar is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Tugbadogan

4 jaren geleden - Mijn post wordt verstuurd naar eksterstraat 5 in plaats van buizerdstraat 5b. Laatst was het een post van de uwv en Zilveren kruis, dit is dan port betaald denk ik. De bewoner van eksterstraat had mijn post laatst gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 april 2017 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Dogan,

Vriendelijk dank voor uw reactie. Ik kan hieruit echter nog niet met zekerheid vaststellen of wij de bovenstaande poststukken hebben bezorgd.

Poststukken die door PostNL worden bezorgd zijn voorzien van een PostNL stempel in de rechterbovenhoek en/of een oranje streepjescode rechts onder op de envelop. Voor mij is dit belangrijk om te weten, om er zeker van te zijn dat wij onze bezorger hier terecht op aanspreken. Hierdoor kan ik op dit moment geen klacht registreren. Mocht het in het vervolg onverhoopt weer gebeuren en u kunt vaststellen dat de post door ons is bezorgd, dan hoor ik het uiteraard graag van u.

Voor nu ga ik er vanuit dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Tugbadogan