Klacht: Post bezorgd bij buren terwijl ik gewoon thuis was

op 18 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bestelde naaimachine verzonden door firma Matson is niet bij mij bezorgd maar bij de buren. Dit terwijl ik de hele middag thuis op de bestelling heb zitten wachten. Ik heb een dag vrij genomen om het pakket aan te nemen. Heb hierover zwaar de p in. De bel is absoluut niet defect en is zeer luid. Dus wat is hiervoor de reden?
N. B. De buren waar de naaimachine is afgegeven zijn vaak lange tijd niet thuis.

Wanneer jullie je aan de afspraken houden en dan ook doen wat afgesproken is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat u hier niet blij mee bent. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de Track Trace code van uw zending; - heeft u een briefje in uw brievenbus ontvangen dat het bij de buren af was geleverd (dit moet ik vermelden in de klacht)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 18 maart 2020 om 08:35 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.Rollngswier