Klacht: Post beschadigd, Postnl negeert klacht

Ed van der Linden op 02 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een tekening verstuurd in een A3 bordrug-envelop met daarin nog een extra stuk golfkarton als pakket. Op de envelop nog geschreven: “Tekening Niet vouwen”.
Deze envelop is echt met geweld behandeld aan de schade te zien. ie ook de foto. Een klachtenformulier ingevuld. Bevestigingsmail van Postnl gehad dat er binnen vijf werkdagen gereageerd zou worden. Dat was op 3 oktober – 16 dagen geleden. Dit is ook niet de eerste keer dat mijn klacht over beschadiging/vermissing genegeerd wordt.

Vergoeding van mijn werk dat opnieuw gedaan moet worden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer van der Linden, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te horen dat uw zending beschadigd is aangekomen en dat u geen reactie terug heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik wilde hier een melding van maken, maar ik kan uit track en trace niet opmaken of de zending verzekerd of standaard is verzonden. Zou u een foto van het verzendbewijs toe kunnen voegen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb geen verzendbewijs. Ik had het zelf al gefrankeerd en bij het postagentschap afgegeven. Het was een standaardzending. Daarbij vind ik het echt schandalig dat mijn klacht via de Postnl website gewoon genegeerd wordt. En dat is niet de eerste keer. Postnl gaat steeds slechter werken terwijl het steeds duurder wordt om post te verzenden. Ook raken poststukken regelmatig zoek. Klachten daarover worden ook genegeerd. ik ben dat echt zat!!!

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - En ook dit word weer genegeerd...

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Van der Linden, Ik zou graag voor u een klacht willen indienen hierover. Echter heb ik dan een track en trace code van de zending nodig waar ik informatie uit krijg. De code die u heeft gestuurd werkt niet in mijn systeem. Zou ik de postcode en huisnummer van de geadresseerde mogen ontvangen? Dan kijk ik daar of de track en trace code te vinden is. De klachten die u indient worden niet genegeerd. Iedere klacht wordt serieus genomen en wordt behandeld met de verantwoordelijke afdeling en medewerker. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 16:00 geantwoord

Geachte heer van der Linden,

Aan de hand van mijn administratie heb ik inmiddels vernomen dat er inmiddels een melding is gemaakt naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice. Omdat dit een standaard zending betreft is het niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Maar de melding zal worden gebruikt om dit met de bezorger te bespreken en dit extra in de gaten te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door