Klacht: post beschadigd afgeleverd

op 06 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vinyl plaat besteld, die niet door de brievenbus past, maar het maakte de bezorger niet uit. Hij vouwde en duwde het door de brievenbus in plaats van op de deur kloppen. Het was stevig kartoon, dus hij heeft zelfs moeite moeten doen om het te vouwen. Mijn bestelling is beschadigd dankzij jullie medewerker, binnen een jaar is dit de 8e keer (uit 10) dat jullie iets hebben verpest of beschadigd!!!

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Rozie, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw vinyl plaat beschadigd is afgeleverd omdat deze niet in de brievenbus paste. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag een klacht voor u registreren, daar heb ik echter nog enkele gegevens voor nodig. Graag hoor ik het volgende van u: - Is deze zending met een 3S code verzonden? Zoja, wat is deze? Zo niet, dan hoor ik graag het volgende: - Op welke datum heeft u deze post ontvangen? - Is deze bezorgd met een excuusbrief? - Wie is de afzender? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Barbara R.

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik weet het zeker, dat deze post door PostNL wordt bezorgd, want ik zag de PostNL busje voor onze huis staan. Het gaat over dezelfde bezorgers, die mijn brief dat aangetekend moest afgeleverd zijn, gewoon door de brievenbus duwde/die van een bestelling met twee paketten alleen een pakket hebben afgeleverd (wij kregen heel veel problemen dankzij de bezorgers, want wij moesten contact opnemen met de winkel, en kregen extra producten die wij terug moesten brengen), hetzelfde gebeurde twee dagen geleden, alleen had mijn man de bezorger gevraagd om ook de andere paketten op te zoeken/die mijn pakket, dat ik naar Engeland heb gestuurd, de volgende dag bij mij hebben afgeleverd. Misschien wordt het tijd om jullie bezorgers te controleren, want dit vind ik een hele slechte service! Ik heb deze post op 28 April rond 19:00 uur ontvangen. Het was niet bezorgd met een excuusbrief. Het pakketje kwam uit China, ik heb een foto gemaakt van de envelop, maar de naam van de afzender is niet goed zichtbaar. 3S code is: 3SIMU0006444552

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rozie,

Ik kan me goed voorstellen dat u dit als onprettig heeft ervaren en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

Het pakketje is helaas is verzonden zonder aanvullende gegevens, waardoor er geen mogelijkheid bestaat op een schadevergoeding. Hiervoor raad ik je aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Wel ga ik ervoor zorgen dat uw melding wordt besproken met de betreffende medewerker(s), om herhaling te voorkomen. Ook registreer ik uw melding, zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. U zult hierover geen verdere reactie ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 06 mei 2016 om 12:56 geantwoord

Dit is puur onzin! De klantenservice van PostNL is gewoon waardeloos! Ik blijf extra betalen voor services die PostNL niet levert (bvb. aangetekend en verzekerd wordt bij de buurman afgeleverd), hun medewerkers beschadigen mijn eigendom en ik mag zelf voor de kosten opdraien. PostNl, jullie zijn het SLECHTSE bedrijf ter wereld! Ik wou dat er een ander post bedrijf was, dan zou ik PostNL nooit meer gebruiken!

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara R.