Klacht: Post al 2 keer verschoven

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag zou ik pakketje ontvangen.net voor de aflevertijd melding vertraging.prima kan gebeuren.maandag zouden ze bezorgen tussen kwart voor 12 en kwart over 2.kwart over 2 staat er vertraging het word zo snel als mogelijk bezorgt.de status in de app wijzigt ook niet.telefonisch zeggen ze allemaal wat anders

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jaspar,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u dit pakket op deze zaterdag niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. Het tijdvak is een indicatie hier kunnen we tevens geen garantie op geven. Helaas heeft u de barcode niet meegezonden, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sita1977