Klacht: Post afgeleverd maar niks ontvangen

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi

Ik had een pakketje besteld uit het buitenland.Er staat dat het pakketje 15 augustus is afgeleverd bij mijn huis terwijl dat niet zo is. Want kan ik nu doen ik wil wel graag mijn pakketje.

Ik hoop voor een goeie afhandeling. Mijn track and trace is LX231589185NL

Groetjes Emre Guneri

Gewenste Oplossing:

Als ik zo snel mogelijk mijn pakketje binnenkrijg want het is een waarde van 110 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 18:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Guneri,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u het pakket met code LX231589185NL niet heeft ontvangen ondanks de melding dat deze afgeleverd zou zijn. Ik kan me voorstellen dat u graag alsnog uw pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de track&trace code heb ik de gegevens gecontroleerd. Het pakket zou inderdaad op 15 augustus in uw brievenbus bezorgd moeten zijn. Ik adviseer u om voor de zekerheid na te vragen bij uw directe buren of het pakket wellicht daar terecht is gekomen. Mocht u het pakket niet alsnog ontvangen kunt u hierover het beste contact opnemen met de afzender. Afhankelijk van de verzendvoorwaarden kan de afzender eventueel nog vanuit het land van verzending een onderzoek laten opstarten om deze situatie verder te onderzoeken. Wellicht heeft de verzender ook de mogelijkheid om u een vervangend pakket toe te sturen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Emreas19