Klacht: Post

op 26 november 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al een aantal weken ontvangen wij de post niet op ons thuis adres, waar gewoon een brievenbus is, maar op een adres 20 minuten lopen vanaf mijn huis. Hier zijn al meerdere klachten over gestuurd richting postnl. Door mij, mijn vriendin en andere bewoners in de straat. Die ook hun post kunnen gaan ophalen.
Hierdoor ontvangen wij rekeningen en belangrijke post een aantal dagen later. De postbodes zijn er al meerdere malen op aangesproken. Deze hebben allemaal redenen en smoesjes waarom wij onze post niet thuis ontvangen.

Met de handen in het haar vandaag wederom contact geprobeerd te leggen met postnl. Na 50 minuten (met 6 wachtende voor me. Hoeveel mensen werken daar aan de telefoon? Eentje?) werd mijn verbinding doodleuk verbroken, zonder ook maar iemand gesproken te hebben.

Ik ben op dit moment de wanhoop nabij. Want wat kunnen we nog meer doen dan contact opnemen met de post met het verzoek om aub de post op het juiste adres te leveren.

Een tegemoetkoming in de kosten die gemaakt zijn om mijn klacht kenbaar te maken. En uiteraard mijn post in mijn eigen brievenbus.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:06 geantwoord

Geachte heer Wijsen,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenwijsen