Klacht: Post

op 09 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag Zaterdag (7 Maart) Mijn pakket krijgen maar ik was de helle dag thuis en ik heb niks binnen gekregen Terwijl ik 6 maart had besteld en daar stond op dat ik na 13:00 7 maart zaterdag binnen zou krijgen en ik wachte en wachte er kwam geen pakketje binnen?

Gewenste Oplossing:

Waneer ik me pakketje binnen heb ik heb het zo snel mogelijk nodig

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 maart 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

De zending die namens Wehkamp voor u was ingepland, is geannuleerd. De reden hiervan is bij ons niet bekend. Ik adviseer u contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp. Zij kunnen u meer informatie geven over de annulering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door saber muse