Klacht: Post

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte lezer, al sinds januari bereiken mij geen brieven meer met als gevolg dat ik nu iedere keer in de problemen kom omdat schrijven van div.instelling mij niet bereiken hoogst irritant
Iedere keer moet ik zeggen u schrijven heeft mij niet bereikt .

Als de post mij goed bereikt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 september 2017 om 14:48 geantwoord

Geachte heer Blankensteijn,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u al een tijdje geen post meer ontvangt.

Het is zeker niet de bedoeling dat u nooit post ontvangt en wil daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb voor u een melding aangemaakt en er zal onderzocht worden of het vaker voorkomt op uw postcode gebied.

Er zal onderzocht worden wat hier de reden en een oplossing voor is. Ik hoop dat het snel opgelost is zodat u gewoon weer post ontvangt.

Heeft op 27 september 2017 om 18:55 geantwoord

Aan excuses heb ik weinig, er zijn belangrijke brieven niet aangekomen met vervelende kosten die op mij verhaalt worden grt Jan Blankensteijn

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Blankensteijn