Klacht: Post

op 08 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben sterk het vermoeden dat de post niet of niet goed bezorgd wordt. We missen belangrijke stukken die allang verstuurd zouden zijn. Tevens krijg ik aanmaning van een rekening die nooit is ontvangen. Reclame die iedere zelfde dag door post werd bezorgd krijgen we niet. Ik verwacht snel een oplossing/verbetering. De kwaliteit van de postbodes laat volgens mij erg te wensen over.

Als post weer structureel bezorgd wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Eekeren, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u sterk het vermoeden heeft dat de post niet of niet goed bezorgd wordt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Welk poststukken mist u en van welke afzenders zijn deze afkomstig? • Heeft u bij deze afzenders nagevraagd of zij hun poststukken via PostNL verzenden? • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Eekeren, Op 28 september heb ik u de voorgaande reactie gestuurd. Hierna heb ik geen reactie meer van u gehad op de gestelde vragen. Middels dit bericht wil ik u er aan herinneren dat ik uw klacht graag wil behandelen als u mij de gevraagde informatie binnen een paar dagen kunt sturen. Als ik binnen een paar dagen nog niets van u heb vernomen ben ik genoodzaakt de klacht te sluiten. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:12 geantwoord

Geachte mevrouw Eekeren,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door basto6570