Klacht: post

op 06 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Tiddens, Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw post. In uw bericht geeft u aan dat u post te laat of zelfs helemaal niet heeft ontvangen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om briefpost te traceren. Van deze post wordt geen administratie bijgehouden. Maar als deze post via ons is verzonden dan wil ik hier graag een melding van maken om dit in de gaten te houden en beter te laten verlopen. Ik zou hiervoor van u graag aanvullende informatie willen ontvangen. Wij zijn namelijk tegenwoordig niet meer de enige postbezorger in Nederland. Kunt u aangeven of deze post via ons is verzonden en wie de afzenders zijn? Wanneer u dit niet weet dan kunt u dit navragen bij de afzenders. Tevens verneem ik graag op welke datum u de vermiste post had moeten ontvangen of met hoeveel vertraging de post is afgeleverd? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Tiddens, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Tiddens,

Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tiddens