Klacht: pos niet bezorgt

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In week 35 ,hebben we alleen dinsdag en zaterdag post ontvangen
Ik was die week jarig en op mijn verjaardag is er geen kaart gekomen en ik weet dat er verschillende moesten komen .Ook een geboorte kaartje moest ik ontvangen ook die is niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen da jullie onderzoeken wat de bezorger met onze post heeft gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Ammerlaan, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de niet ontvangen post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Allereerst mijn excuses dat er nauwelijks tot geen post bij u is bezorgd in week 35. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen, zodat de desbetreffende afdeling gaat onderzoeken waarom de post niet wordt bezorgd. Hoeveel poststukken mist u? Zou u mij hiervoor kunnen vertellen op welke data deze poststukken verzonden zijn? Wie de afzenders zijn? Zodra ik het antwoord op deze vragen van u heb ontvangen, zal ik de klacht voor u doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Reactie van de melder van de klacht leopiaammerlaan

3 maanden geleden - Ik kan u niet de afzenders geven maar het ging om het blad libelle ,waar ik van libelle al een nieuw exemplaar van heb ontvangen. Geboortekaartjes , een uit Amsterdam en een uit Zoetermeer .Omdat ik die week jarig was verwachte ik kaarten van mensen waar ik altijd een verjaardagskaart van krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2018 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ammerlaan,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er gebeurd is. Uw klacht is doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, door middel van deze melding zullen we onderzoeken of er meer problemen zijn geweest in het betreffende postcodegebied om zo verbetering aan te brengen in de kwaliteit van de bezorging. Ook zullen de betrokken medewerkers worden aangesproken zodat er extra aandacht wordt gegeven aan de aflevering van uw post. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door leopiaammerlaan