Klacht: portokosten en het bekijken van het poststuk

op 03 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een kaart dat ik een poststuk ongefrankeerd heb verzonden.Ik zou dat betreffende poststuk kunnen bekijken op de website maar daar zie ik alleen mijn eigen naam en postcode maar niet het adres waar het poststuk is heen gegaan.Hoe moet ik dasn zien aan wie ik het gestuurt heb.Bovendien moet ik 1 euro 92 betalen maar ik heb alleen maar een kaart in een envelop op gestuurd dus waarom die hoge prijs?????

Gewenste Oplossing:

Een antwoord op mijn reactie!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Enthoven,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Moeke 1961 NL