Klacht: portokosten

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 december 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Westerveld,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u een porto kaart heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht.

Bedankt voor het meesturen van de afbeelding. Ik heb de porto kaart voor u gecontroleerd. Uit de gegeven informatie blijkt dat de in rekening gebrachte portokosten onterecht zijn. De kosten zijn aan de hand van eerder contact al afgeboekt en worden niet meer in rekening gebracht. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door S.Westerveld