Klacht: Portokosten

op 14 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geweigerd.
.
Als ik een zegel met cijfer 1 of 2 plak hoef ik
geen zegels bij te plakken. Heb deze ook nog in voorraad.
Deze waren eerder al te koop voor € 0,46.
Ik heb bijgeplakt tot € 0,60.
Volgens mij ruim voldoende tegen over de eerder
aangeschafte zegels met cijfer 1, voor de prijs van € 0,46

Gewenste Oplossing:

Zend geen kaarten meer als er is bijgeplakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Swart,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Swart