Klacht: portokaart ontrechtontvangen

op 01 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte Klacht.nl ik heb een tijdje geleden een Portokaart onterecht ontvangen! en later herinnering ?
Wat staat en wie is afzender ik heb geen idee eerste keer in mij leven zo iets ,via postbetalen probeert via betalcode te zien om wat is dat ? onduidelijk heel vreemd vind ik zo iets ik wil klacht indienen tegen
post.nl afdeling verzenkosten postbus 44195 3006 HD Rotterdam onrecht ontvangen en last van gekregen vreemde onduidelijke afzender ?
mvg Harry

Hoop ik op positieve reactie van jullie over mij klacht onrechtpornokaarten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juni 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Saracevic,

Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een portokaart heeft ontvangen met het verzoek portokosten te voldoen voor onderfrankering. U geeft aan niet te weten wie de afzender van het poststuk in kwestie is.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de ontstane verwarring. Ik heb aan de hand van de betaalcode voor u gekeken naar een passende oplossing. Ik heb kunnen constateren dat dit een portokaart betreft voor een door u ontvangen poststuk. Ik begrijp dat u al ontvanger de portokosten niet wilt voldoen.

Met bovenstaande reden heb ik een melding gemaakt van de portokaart. Uw melding heb ik geregistreerd onder casenummer 01163073. U mag nu de adressticker van de portokaart verwijderen en uw portokaart retourneren via de oranje brievenbus met de volgende aantekening: \"Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL\". Zo voorkomt u een herinnering van de portokaart.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Natasja

Alle klachten die gemeld zijn door Harry15