Klacht: porto

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb porto al overgemaakt veertien dagen geleden z04.170817.501443.

Gewenste Oplossing:

porto overgemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kingma,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een betalingsherinnering hebt gekregen voor portokosten die u reeds hebt betaalt. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u de portokosten inderdaad al heeft betaald. U mag de herinnering daarom negeren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door s roep