Klacht: Polsbandje van FITBIT

op 29 april 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
heb op 04042019
een polsbandje voor een horloge FITBIT besteld
onder het nr 30257873
nu is mijn vraag waar dat blijft als ik nakijk op de zending
krijg ik als antwoord geen zending maar het geld is wel van de

rekening gegaan niet normaal

graag een antwoord AUB

Gewenste Oplossing:

mijn gegevens
Verlee Marc
verleemarc@proximus.be
Tel 0475390706

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 mei 2019 om 01:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. We zien dat u de bestelling op 17 april reeds heeft ontvangen.
Als u problemen heeft met de ontvangen bestelling, meldt u zich eerst aan in uw account, klikt u eerst op 'Orderbevestiging' en verzendt u een 'Return or Exchange'-ticket. Ons professionele aftersales-team helpt u het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Carla
MiniintheboxLightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door verlee marc