Klacht: polo’s besteld, betaald en NIET ontvangen

op 31 mei 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin mei 3 polo’s besteld. Betaald met creditcard. Niets bevestigd en NIETS ontvangen. Bedrijf is niet bereikbaar en belt niet terug!

Gewenste Oplossing:

Ontvangst 3 polo's of geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 31 mei 2016 om 17:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cor,

De gemiddelde levertijd is 7-10 werkdagen. U heeft op 14 mei besteld en wij hebben vandaag uw bestelling verstuurd.

Op 24 mei hebben wij u via de mail op de hoogte gesteld van een lichte vertraging en een nieuwe leverdatum. Vandaag is uw bestelling verwerkt en verstuurd.

Wij wensen u heel veel plezier met de producten.

Met vriendelijke groet,
Brandeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door cor van D