Klacht: Polo besteld van Ralph lauren

op 08 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 weken geleden een polo besteld, helaas meerdere e-mails ontvangen van vertraging. Laatste keer dat het geleverd zou worden is 21-6-2017. Tot heden NIKS ontvangen en zelfs geen email!

Bestelling:

hebben bericht ontvangen van onze leverancier dat de verwerking van uw bestelling 200097280 (deels) enige vertraging heeft opgelopen.

Het betreft de volgende artikel(en):

Ralph Lauren Polo / 013.1.03.003.02.03

Gewenste Oplossing:

Dat de polo zeer spoedig wordt geleverd en echtheid gewaarborgd is zoals wordt beschreven op de website! Zo niet dan geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tim,

Gelukkig heb je deze bestelling inmiddels alsnog mogen ontvangen. Op 27-6 was je niet thuis, maar op 28-6 is het uiteindelijk bij je afgeleverd. Wij bieden bij deze nogmaals onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en hopen dat de producten het wachten waard geweest zijn.
We wensen je dan ook nog veel plezier van je bestelling!

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Jansen