Klacht: Poep op een bordje tijdens het eten om zes uur.

op 10 september 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

SBS6 vind het waarschijnlijk heel normaal als heel Nederland aan de avondmaal zit om er één of andere vrouw haar poep op een bordje te laten zien. Het is te walgelijk voor woorden dat wij dit als gezin moeten zien. Het word nog erger als ze aan diezelfde vrouw vragen hoe zij haar drollen op dat bordje krijgt, en het nog voordoet ook. Als die mevrouw haar eetgewoonten veranderen heeft is dat fijn voor haar maar laat Nederland met rust. Misschien een idee om er één omroepster neer te zetten en niet twee schapen die overal om lachen. Het is voor ons gezin klaar met SBS6, gewoon RTL4 kijken waar ze nieuws uitzenden. Als SBS6 niets te melden heeft maak dan de uitzending korter zodat we van dit walgelijke gedoe afzijn. Voor ons heeft SBS6 voorgoed afgedaan.

Als er één serieuze omroepster neergezet word die niet net als nu met die twee schapen om alles zitten te lachen. Er zijn nog genoeg vrouwen die het echte nieuws willen voorlezen en niet van die smerige onzin. Mijn idee ingrijpen SBS6.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buitenspel