<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlPNO Zorg klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/pno-zorg/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/pno-zorg/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Fri, 12 Nov 2021 10:43:20 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Opgelicht door verzekering!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/opgelicht-door-verzekering</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/opgelicht-door-verzekering#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Nov 2021 10:43:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Charly123</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/opgelicht-door-verzekering</guid>
	<description><![CDATA[<p>Uitgebreide verzekering zou alles vergoed krijgen, nu de 3e Ivf behandeling voorgeschoten krijg ik geen reactie meer of blijven ze ontkennen op mijn emails!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geweigerd??!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/geweigerd-33</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/geweigerd-33#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 09:53:33 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Anit.</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/geweigerd-33</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste PNO Zorgverzekeraar,

Wat goed dat u bekend staat als een goede zorgverzekering. Ik vind het bijzonder jammer dat u mij weigerd omdat ik bereid om mij aanvullend te verzekeren waar ik euro 199,- per maand voor zou moeten betalen, enkel en alleen omdat ik gebruik wil maken van de vergoeding die jullie aanbieden in het aanvullend pakket? 

Wat vind u zelf van de reden van afwijzing? Waarom zouden wij ons moeten verzekeren als wij gebruik zouden willen maken van een vergoeding en juist daarom afgewezen worden? Maandelijks betaal ik meer dan  euro 123,- voor alleen de basis verzekering en betaal ook nog eens een eigen risico van bijna 400 euro. Nu wordt ik geweigerd omdat ik heel mijn leven een nette burger ben geweest, zonder betalingsachterstanden en mijn zorgverzekering altijd netjes heb betaald maar voor deze ene keer gebruik wil maken van een aanvullende vergoeding waar ik 'dik' voor zou betalen....

Wat een fijn leven hebben we hier in Nederland. Dank u vriendelijk voor het geweigerde en een duidelijke misbare gevoel die jullie mij hebben gegeven. Dank voor uw zorg, PNO zorg inderdaad beste zorg, super zorgzaam om zo met mensen om te gaan.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>PNOzorg maakt er in twee maanden een zooi van bij het afsplitsen van de polis van onze 18-jarige dochter</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/pnozorg-maakt-er-in-twee-maanden-een-zooi-van-bij-het-afsplitsen-van-de-polis-van-onze-18-jarige-dochter</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/pnozorg-maakt-er-in-twee-maanden-een-zooi-van-bij-het-afsplitsen-van-de-polis-van-onze-18-jarige-dochter#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 30 Nov 2019 15:59:33 +0000</pubDate>
	<dc:creator>forgetme</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pno-zorg/klacht/pnozorg-maakt-er-in-twee-maanden-een-zooi-van-bij-het-afsplitsen-van-de-polis-van-onze-18-jarige-dochter</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op tijd aangegeven dat onze dochter binnen PNO een aparte polis zou willen. Hadden we dat maar niet gedaan!

Na twee polissen op hetzelfde moment binnen te hebben gekregen, elk met verschillende bedragen, veel contactmomenten, niet nagekomen afspraken om correcte polissen en of mails te versturen, verschillende afschrijvingen van de rekening van onze dochter en zelfs een opnieuw ingediende afschrijving na een besproken stornering weten we het zeker: Het is gewoon een puinhoop op de administratie van PNO. Hoe vriendelijk de meisjes aan de telefoon ook zijn, hoeveel ze beloven en hoe goed ze het ook bedoelen; dit is allemaal van nul en generlei waarde omdat de back-office bestaat uit een totaal op hol geslagen bende die als een blind molenpaard gewoon de kant uitstampt die het zelf wil.

Excuses aan de telefoon verliezen hun waarde omdat er toch niets verandert aan het beloofde.....

Daar mag je het overigens gewoon mee doen want meer dan dat zit er voor een gedupeerde dochter niet in.

PNO ziet ons niet meer terug.</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
