Klacht: Geen folders ontvangen

op 17 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 november 2019 om 12:43 geantwoord

Beste Conny Ridder,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op dit bericht.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister of heb je deze dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Conny Ridder