Klacht: pluizen op de trui

op 13 oktober 2016 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19-09-2016 kocht ik in Rotterdam, lijnbaan 171, een herentrui, gemêleerd, kleur bordeaux /grijs en met een ronde hals, 60 % katoen, 30% polyamine en 10% wol. Na 1 een paar uur dragen begon de trui aan de onderkant van de mouw al te pluizen. Na 1 dag dragen waren er zoveel pluizen op de trui dat hij niet meer fatsoenlijk te dragen is.
Ik voel me miskocht. Bellen met de winkel levert niets op omdat zij de telefoon niet opnemen. Terug gaan naar de winkel zou een optie zijn als ik in Rotterdam zou wonen, wat niet het geval is.
Wat nu te doen? Kan ik mijn geld retour krijgen? Een andere trui uitzoeken?

Gewenste Oplossing:

de mogelijkheid de trui te kunnen ruilen voor iets anders of mij geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door els.hoyer@gmail.com