Klacht: Pluimvee

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mensonterend de busrit vanmorgen, net pluimvee rijp voor de slacht. Ik klaag niet snel. Maar wanneer er een meisje naast me flauwvalt door zuurstoftekort omdat de bus zo stampvol staat, dat is voor mij toch wel een toppunt.

Lijn 300 kaatsheuvel – tilburg.

Gewenste Oplossing:

Als er maximaal een man of 10 hoeven te staan. Dat kan af en toe, maar geen 40.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen, Dat klinkt niet goed! Ik wil dit graag melden. Zou je kunnen aangeven hoe laat de bus is vertrokken vanuit Kaatsheuvel? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ArrivaDoeErWatAan