Klacht: plotselinge nieuwe eisen

op 10 juli 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 maand geleden account geopend bij skrill omdat ik aan alle id eisen van skrill kon voldoen
3 maand later na storten van 20 euro is direct daarna mijn rekening geblokkeerd en moest ik aan allerlei nieuwe eisen om me te identificeren voldoen zoals een iphone or ipad en een hd camera een selffie en toestemming geven om in mijn computer bestanden te kijken je facebook account en camera toegang
het is niet mogelijk om (soms na dagen lang wachten) geen standaard bericht te krijgen waar je niks aan hebt
kortom ik ben al twee weken bezig om mijn geld van skrill terug te krijgen
is dit misschien hun verdien model in de hoop dat je het laat zitten

Gewenste Oplossing:

als blokkade opgeheven is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulususb