Klacht: plisse gordijnen kunstoframen verpest door smeltende kaart

op 18 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben kunststofkozijnen met daarin plissegordijnen van 280 euro per stuk, nu stond er bij een een kaars van de action voor die is helemaal gesmolten en voelde een paar uur later nog helemaal warm aan, gordijnen verpest niet meer schoon te krijgen hoop op een oplossing, de kaarsen staan er voor de sier en dit is gewoon te gek dat dit mogelijk is

ik hoop dat de action ons tegemoet kan komen want dit kan toch niet de bedoeling zijn, de kaars is gewoon in het plissegordijn gesmolten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht patricia muntz

1 maand geleden - Dat heb ik gedaan, bedankt voor het doorgeven

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patricia muntz