Klacht: Planning wordt gemaakt

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een online bestelling gedaan en het wordt bezorgd via DHL. Nu staat er al dagen planning wordt gemaakt.
Volgens de verzender zou het al binnen moeten zijn.
En dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met DHL. Wat een waardeloos gedoe. Post NO 10x betrouwbaarder en sneller

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten wanneer mijn pakketje binnenkomt en vraag mij af hoe het kan dat het al dagen op "planning wordt gemaakt staat " zou fijn zijn als het wat sneller kan zoals ook beloofd wordt door de verzender. Heb zoiets bij Post NL nooit gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Van dit pakket is momenteel in ons systeem enkel een vooraanmelding bekend. Dat betekent normaal gesproken dat dit pakket nog niet bij ons is aangekomen en/of verwerkt, of dat het door een fout niet verwerkt kon worden. Daarom is het helaas ook nog niet mogelijk om aan te geven wanneer dit pakket bezorgd wordt.

Wanneer u meer informatie wilt ontvangen over de bezorging, dan kunt u contact opnemen met de verzender. Die kan dit verder voor u uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ehevb