Klacht: Planning word gemaakt

op 25 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Me bestelling is bii dhl maar staat sinds gisteravond planning word gemaakt. Eerst zal die gisteren geleverd worden fout van afzender nu heb ik hem vandaag echt nodig sta die bij dhl constant planning word gemaakt

Gewenste Oplossing:

Als die vandaag nog binnenkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kijk graag even met u mee. Heeft u daarom voor mij het zendingsnummer en de naam van de afzender? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Pascal1986

2 maanden geleden -

Reactie van de melder van de klacht Pascal1986

2 maanden geleden -

Reactie van de melder van de klacht Pascal1986

2 maanden geleden - Heb de goeie nummer hier denk . JVGL0593113400017732 afzender rookoven.com

Reactie van de melder van de klacht Pascal1986

2 maanden geleden - Als jullie ergens om.vragen en ik geef eigenlijk direct antwoord dan is toch ongelooflijk dat ik al weer bijna 2 uur moet wachten op een nieuw antwoord

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Via deze site werken wij minder dan bijvoorbeeld social-media en onze live-chat. Vandaar dat u minder snel reactie van ons krijgt, sorry. U zou in de toekomst gebruik kunnen maken van onze social-media kanalen als: Twitter en Facebook. Ook kunt u terecht bij onze live-chat op onze site als u sneller een reactie wilt: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Ik zie dat het pakket inmiddels in ons systeem op geleverd staat. Ik begrijp dat het pakket ook bij u terecht is? Met vriendelijke groet, Jim Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Pascal1986

2 maanden geleden - Ja hij is binnen werd tijd gek dat vrijdag alles binnen komt maar de ene niet 1 bestelling allemaal tegelijk opgestuurd maar chauffeur had geen zin om met pompwagen te lopen denk . Maar hij is terecht bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 mei 2021 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dat is goed om te lezen. Ik ben blij dat uw pakket nu bij u terecht is. Heeft u in de toekomst toch nog meer vagen? Dan kunt u ons ook contacteren op onze site via de volgende link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Ik wens u verder nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal1986