Klacht: plafond maar toch meer betalen

op 27 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 simpel aansluitingen voor mijn zoontjes. Nu hebben we een plafond ingesteld zodat het niet te gek wordt. Nu komen er alsnog rekeningen hoger dan het plafond en die moet ik dan ook gewoon betalen, want wanneer ik die niet betaal dan worden ze afgesloten.
Ze zijn op de hoogte dat ik veel meer moet betalen nu en zeggen dat het uiteindelijk gecrediteerd gaat worden, maar dit gebeurd gewoon niet!!!
ze zijn er mee bezig is het antwoord. We zijn inmiddels 3 rekeningen verder!

Gewenste Oplossing:

ik wil al mijn teveel betaalde geld teruggestort krijgen en dat dit gedoe niet elke maand weer gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 december 2017 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 december 2017 om 16:59 geantwoord

Ik belde. Alles werd uitgezocht en werd besproken of ik even wilde wachten. 25 min in de wacht gestaan en toen werd de hoorn erop gegooid...

Bericht van Simpel

5 maanden geleden - Beste D. von Harras, Ik zie in ons systeem inderdaad een telefoongesprek. De agent heeft aangegeven dat het belprogramma uitviel waardoor het gesprek werd beëindigt. Onze excuses hiervoor. Ik heb in ieder geval nu wel de desbetreffende klantnummers dus ik heb het voor u uitgezocht. Voor het abonnement op naam Colin von Harras heb ik een vergoeding aangemaakt voor in totaal €23,50. Voor het abonnement op naam van Danielle von Harras heb ik een vergoeding aangemaakt van: €29,75 Onze oprechte excuses voor het in rekening brengen van deze kosten. Wij hebben het gevonden waar dit door kwam en het direct opgelost. We gaan er dan ook vanuit dat het niet meer voorkomt. Ik hoop u naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groeten, Astrid Simpel

Reactie van de melder van de klacht dvonh

5 maanden geleden - Gedeeltelijk tevreden... Er wordt tegen mij gezegd aan de telefoon dat ik de bedragen moet storneren en dat er dan een juist factuur komt met het juiste bedrag. Dit doe ik. En ik krijg geen factuur maar mijn kinderen worden beide afgesloten en krijgen beide 15euro aan aanmaningskosten... heel erg vreemd. Ik heb direct de stornering ongedaan gemaakt, want mij kinderen mogen hier niet de dupe van worden. Dus na al dit gedoe lijkt het mij niet meer dan normaal als die kosten van 15 euro per aansluiting worden teruggedraaid. Iig heel erg bedankt voor al je genomen moeite!! Aan jou ligt het zeker niet!! Ik verneem graag hoe en wat. Groet, Danielle

Alle klachten die gemeld zijn door dvonh