Klacht: Plaats brievenbus

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gevaarlijke situatie ontstaan nadat de gemeente een parkeerplaats heeft verwijderd, auto’s gaan nu midden op straat staan om hun brieven te posten naast een uitrit afgelopen weken meerdere bijna aanrijdingen hierdoor. Gemeente doet hier niks aan de klacht moet bij TNT worden neergelegd.
Kan de brievenbus niet verplaatst worden dit gaat binnenkort natuurlijk fout!

Brievenbus verplaatsen?

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 11:49 geantwoord

Geachte heer Kuiper,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de huidige locatie van de brievenbus aan de Dorpsstraat 1 te Assendelft voor gevaarlijke situaties zorgt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijk afdeling met het verzoek de situatie te onderzoeken. Zij zullen uw verzoek tot verplaatsing van de brievenbus in behandeling nemen. We kunnen niet alle verzoeken doorvoeren, we nemen contact met u op daar waar we een aanpassing doen of als er aanleiding toe is. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kuiperassendelft