Klacht: pinautomaat

op 26 september 2011 over SNS Bank in de categorie Banken

Dat ik grote bedragen alleen maar tijdens kantooruren kan pinnen bij de HEMA en dat dit apparaat alleen maar kapot is. Ik probeer al 4 dagen lang om een groot bedrag te pinnen, maar het apparaat in Winschoten bij de HEMA is alleen maar stuk. Dit is toch geen service. Ik denk dat de SNS vergeet dat hun klanten toch ook af en toe willen pinnen, en dan misschien gokken op materiaal van andere banken. Erg onsportief. (Moet dus 7 dagen achterelkaar elders pinnen !?!?)Als ik verhaal wil halen bij een service punt, krijg ik toch geen antwoord, dus wat heeft zo’n service kantoor nu voor zin. Ik wil gewoon normale bankhandelingen en kashandelingen, geen mooie praatjes.
Ik overweeg echt om naar een andere bank over te stappen die beter toegankelijk is.

Ik denk niet dat ik nog tevreden kan worden met de SNS bank. Er moet geen pin automaat in een winkel staan, maar gewoon ergens buiten op straat (24 uur toegankelijk !!!)
Ook zorgen voor degelijke apparatuur. Dit apparaat is alleen maar stuk. Ik moet toch over mijn geld kunnen beschikken, dat kan ik nu niet.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste har109, Wat vervelend dat de SNS Geldautomaat in de HEMA de laatste dagen buiten gebruik is. We hebben hier nogmaals melding van gemaakt en we kunnen je meedelen dat deze geldautomaat morgen wordt gerepareerd. Het is vooralsnog niet bekend of er naast de SNS Geldautomaat in de HEMA nog een andere SNS Geldautomaat in Winschoten komt. We hebben je verzoek in ieder geval doorgezet naar de ketenmanager van de geldautomaten. Graag gaan we ook in op je opmerking over kashandelingen. De stortservice van SNS Bank is nu gratis. Meer informatie vind je via https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/contant-geld-op-je-rekening-laten-bijschrijven.html Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 07 oktober 2011 om 10:21 geantwoord

De SNS Geldautomaat in de HEMA van Winschoten is gerepareerd.

Alle klachten die gemeld zijn door har109